![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjynjv6Yk8mHEwiDPu19nydC7FsC3-wyb_LFkWKK7wCKfhxdhz5-fbe_K5_n7bWKyk2HU2sQd2Mf_2xyRbwaGA1e4SlMzqYtXJwQ3xrN5JlttfCP8CkTZYPw3l2zO0Et-Enr75cmmgCDsYa/s200/article_45590.jpg)
de
Brandul francez Louis Vuitton a reunit in noua campanie de toamna/iarna 2010/2011, trei dintre cele mai bine cotate modele ale momentului: Christy Turlington, Natalia Vordinova si Karen Elson.
Ideea campaniei s-a concretizat intr-un manifest pentru frumusete, conform lui Marc Jacobs, directorul de creatie Louis Vuitton, care a explicat: "cheia succesului Louis Vuitton este aceea ca reuseste sa se reinveteze cu fiecare sezon. Campania toamna/iarna 2010/2011 este un manifest pentru feminitate si frumusete" .
Pentru a patra oara consecutiv, Steven Miegel este fotograful care a realizat inca un set de imagini memorabile, reusind sa pastreze si in aceasta campanie, aerul ultra-feminin al colectiilor. Imaginile surpind dressingul unui star de la Hollywood intr-o viziune retro-glam si vor fi publicate incepand cu luna august 2010.
No comments:
Post a Comment